Mijnoranjevolvo.nl zoekt sponsors!

2.893 km Speciaal

Steden bezoeken is niets voor mij heb ik eerder geschreven, maar daar moet ik op terug komen. Wij zijn in Malmö een redelijk grote stad. Ik denk dat Malmö meer bekendheid heeft gekregen door de brug verbinding van Zweden en Denemarken. Het is een hele leuke stad. Een prachtig leuke oude binnen stad, omringt door een nieuwe centrum met veel horeca gelegenheden. De interieur van de cafés zijn heel druk, indrukwekkend ingericht, maar leuk. Er is ook veel aandacht besteed aan de toiletten en ook dat op een bijzonder manier. Je kan overal betalen met je bank pasje. In de bussen waar dan ook. Wij hebben op geen enkele keer geld moeten pinnen. Makkelijker kan het niet. Fooi geven is niet verplicht, maar het wordt op een subtiele manier met dat apparaat gevraagd in percentage van dat bedrag.5%, 10%, 20%, of 50%. Pas op, niet stoer doen. Morgen gaan wij naar Denemarken en wij zijn benieuwd hoe het zal voelen op de brug. Het is prachtig weer, dus verwachten wij dan ook een prachtig uitzicht.
  • Beoordeel dit item
    (0 stemmen)
  • Gepubliceerd in Reizen
  • Lees 0 keer
Meer in deze categorie: « Bio-klok werkt niet
terug naar boven